Fioto Fotografie
Altijd in ontwikkeling...

Gastenboek

47 berichten op 10 pagina's
Familie Baanstra
08-06-26 09:19:28
Een hele fijne fotoshoot gehad met ons gezin. Ontspannen, gezellig en heel natuurlijk dankzij de leuke ideeën en goede begeleiding van Fiona. De communicatie verliep prettig en de foto’s zijn prachtig geworden. Heel erg bedankt!😊😊
Marcella Altenburg IJpma
25-04-26 14:29:28
We zijn erg blij met de foto’s die Fiona van ons heeft gemaakt!! Fiona is een warme, vriendelijke en geduldige vrouw die erg haar best doet en met je meedenkt. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Hennie Boersma
18-01-26 09:40:45
Fiona heeft van mij een erg gelukkig mens gemaakt!! Wij hebben een familie fotoshoot gehad. En met 3 pubers is dat een heel karwei! Maar zij deed het!! De jongens waren erg te spreken: we konden gewoon zijn wie we zijn! En dat is kwaliteit! Schitterende foto's zijn het geworden! Vakvrouw en een ontzettend fijn mens!!
Anouk Witteveen
15-12-25 19:23:30
Mijn moeder en ik hebben een hele fijne fotoshoot gedaan bij Fiona. Samen met onze honden King en Max (rottweilers) hebben we een hele leuke middag gehad. Fiona had veel geduld met ons en de honden en het resultaat is prachtig!
Fam. Westerhuis
24-05-25 14:37:46
Wat een fijne familie fotoshoot! Fiona zorgde ervoor dat er een gemoedelijke, rustige sfeer was. Er zijn prachtige foto's gemaakt in verschillende opstellingen. Ook heeft Fiona de spontane momentjes tussendoor vast weten te leggen.
De communicatie was fijn en laagdrempelig en over de prijs zijn we ook erg tevreden!
Tonen: 5  10   20

 

 

E-mailen
Bellen